Geleceğin Yazarları Mavigün’de
Anasayfa> Haberler> Geleceğin Yazarları Mavigün’de
Etkinlik Takvimine Dön

   İl Milli Eğitim Müdürlüğünün İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ile ortaklaşa yaptığı Geleceğin Yazarları Proje Kapsamında Mavigün, öğrencileriyle 13 eser ortaya çıkardı.

   Öğrencilerimizin eserlerinin okunabilmesi için karekod uygulanmasından yararlanılan sergimizin açılışını Gaziosmanpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Fatih Mustafa TOPSAKAL ve Gaziosmanpaşa Şube Müdürü Sayın Fatma DUMAN yaptılar.  Açılışta Mavigün Eğitim Kurumları Genel Müdürü Şahin Karataş, Okul Müdürleri, proje kapsamında yer alan öğrenciler ve onlara rehberlik eden öğretmenleri yer aldı.

   İlkokul birinci sınıftan dördüncü sınıfa kadar tüm öğrencilerimizin eserleri öğretmenleri rehberliğinde incelendi ve kitapçıklar haline getildi. Ortaokuldaki öğrencilerimizden okumaya ve yazmaya hevesli öğrencilerimizin eserleri değerlendirildi, öğrencilerimiz rehber öğretmenleri tarafından yüreklendirildi ve seçme eserlerden ortaokul kitapçığı hazırlandı.

   Kitapları tek tek inceleyen ve öğrencilerimizle hasbihal eden İlçe Milli Eğitim Müdürümüze ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederiz.

Fotoğraflar

Diğer Haberler
İLKOKUL MEZUNİYET COŞKUMUZ

İLKOKUL MEZUNİYET COŞKUMUZ

11 Haziran 2025 tarihinde İlkokul öğrencilerimize Mavigün Koleji Kültür Merkezinde Yıl Sonu Şöleni ve Mezuniyet Programı düzenledik. Programımız , Genel Müdürümüz Şahin Karataş Hocamızın öğrenciler...
Devamı Oku
MASA TENİSİ TURNUVASINDA MAVİGÜN'E 9 KUPA

MASA TENİSİ TURNUVASINDA MAVİGÜN'E 9 KUPA

Gaziosmanpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Gaziosmanpaşa İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü ve Mavigün Koleji işbirliğinde düzenlenen OKULLAR ARASI TAKIM MASA TENİSİ TURNUVALARINDA; Minik Erkek Takımım...
Devamı Oku
MAVİGÜN'DE OKUMA BAYRAMI COŞKUSU

MAVİGÜN'DE OKUMA BAYRAMI COŞKUSU

   1. sınıf öğrencilerimiz,24 Mayıs 2025 tarihinde Mavigün Koleji Konferans Salonu'nda  düzenlenen Okuma Bayramı Programında okuma yazma öğrenmenin mutluluğunu yaşadılar. Açılış konuşmasında İlk...
Devamı Oku

YUKARI